{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.100 visninger | Oprettet:

Lyd foran stemme... Lip sync problemer {{forumTopicSubject}}

Hey drenge og piger... jeg har lige købt det helt nye Samsung 9000 serie LED tv i "55... Men nu har jeg så fået et problem med at Talen ikke er i sync med lyden... Lyden er ca 1 sek foran talen... det er ikke så slemt når man ser en alm DVD, men på Blue Ray er det slemt.

Ska lige hurtigt sige at jeg har en PS3, som jeg bruger til Blue Ray og jeg køre min lyd igennem mit anlæg med et optisk kabel...

Da mit TV er fuldt Hd og 3D, så tænkte jeg at det muligvis kunne have noget med mit gamle QED HDMI kabel at gøre, så derfor købte jeg et nyt.... men det hjalp ikke.. Mit mål var med dette at det nye 1.4 Hdmi kabel ville behandle billedet hurtigere og derved indhente lyden... men nej desv.

Har også prøve at droppe det optiske og gå tilbage til komponent... men det giver desv. det samme..

Men mit spørgsmål er så... nogle der ved om man kan indstille Lip Sync på enten Ps3 eller mit tv...???

på forhånd tak..

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyd foran stemme... Lip sync problemer
  • #2   18. mar 2011 Min bror han samme problem med han samsung tv og ps3 som bluray spiller vi har forhørt os lidt rund og dem mener af vi skal prøve at skifte hdmi kablet til et bedere ellers kunne det være ps3 som var defekt...

  • #3   18. mar 2011 det er faktisk bevist, at der ikke er forskel på et HDMI kabel, for det er et digitalt signal, som blir ført fra et medie, til et andet.

  • #4   18. mar 2011 det er ikke bevist det er konstateret! og den prøve blev taget med nomal længde hdmi og og vis du skal have et kabel på 10m fx så skal du altså lidt mere på bordet end de billige eller han der forekommer støjd og og andre ting, og der er jo også forskel på om det er 1.3 hdmi kabel eller 1.4 for det kan tage 3d og er bare generalt bedre:)

  • #5   18. mar 2011 Okay Jon, jeg læste det bare på edbpriser.dk for noget tid siden, jeg ved godt det ikke er de bedste ting de sælger, men når det står der, ligeså snart man kommer ind på siden, så ville jeg da tro, at der var noget om det smiley

  • #6   19. mar 2011 "jon L" det er helt rigtigt smiley
    ja har læst den test smiley men nu køre min bror med et billig kabel så vi har købt et der er godkendt til 1,3 og nu virker det som det skal...men nu bruger han det også hdmi kablet til at køre lyd igennem og vi syntes bestemt lyden er mere ren efter vi satte min dyre audioquest på...


Kommentér på:
Lyd foran stemme... Lip sync problemer

Annonce