{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.966 visninger | Oprettet:

Galleri Spørgsmål? {{forumTopicSubject}}

Nu køre der en "diskutions klub" i en anden tråd om at alle computer anlæg skal have sit eget forum/galleri.

Men så kom jeg til at tænke på, hvornår er et anlæg egenligt et PC anlæg?

- Er det når der indgår en comupter?
- Er det når det er små satelit højtalere?
- eller noget helt tredie?

For som jeg så ser det så skal 95% af alle anlæg herinde flyttes over til PC-galleri.

-En NAS server er en computer og afspiller man sine filer fra sådan en eller direkte fra ens computer, så bør man jo være på PC-galleri.

- Der er RIGTIGT mange "hjemme biograf" setup som består af små sattelit højtalere og måske ligger der nogle film og musik på en computer/NAS, så bør man jo være på PC-galleri.

- Sådan kunne man blive ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved.
Håber at i forstår min pionte smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Galleri Spørgsmål?
  • #1   6. jan 2011 Mener du Gige4Few.dk???? Ha ha ha

  • #2   6. jan 2011 ja uden at træde nogen over tæerne, så findes der NOGLE ting som ikke burde være herinde, har bla set stationære computere uden højttalere eller noget, oprettet som musikanlæg det synes jeg er useriøst

    men du har da en pointe PR, det har du da

    men det der egentlig er problemet er joat med de helt små budget anlæg, som jeg dog mener der skal være plads til, så sidder der sværre nogle RIGITIG unge individer bag skærmen, som ikke rigtig forstår sig på hvordan sådan et fora fungerer

    det er jo også meningen det skal bruges som OPSLAGSVÆRK

    MEN NEJ NEJ, man laver jo bare en ny tråd, om noget som har været oppe en milliard gange


  • #3   7. jan 2011 Det er sådan lidt svært at skelne mellem et musik anlæg og et pc anlæg..
    Jeg synes:
    At når det drejer sig som en bærbar/stationær som har et headset eller et lille logitech anlæg eller andre mærker for den sags skyld, så kan det jo godt være et musik anlæg, men jeg mener dog ikke at den slags skulle være tilladt at have oprettet herinde..

    Min egen av-enhed en hjemmebiograf fik jeg stemt ind engang i December og der har jeg bd afspiller, reciever, 5.1 lyd, stort 55" 3d led tv, og ved siden af har jeg en bærbar med headset og en stationær med logitech 5.1 lyd, disse må man da gerne nævne, men man skal bare huske at det ikke er et pc-galleri..


Kommentér på:
Galleri Spørgsmål?

Annonce