{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.310 visninger | Oprettet:

Tv bord til væggen? {{forumTopicSubject}}

Hey,

Står og skal give stuen en mindre makeover, og så <b>vil</b> jeg bare ha et tvbord hængt op på væggen med plads til:

Forstærker (Denon 1907)
PS3
Evt. Center højtaler


Men det er da tæt på umuligt at finde et tvbord der er lavet til at blive sat op på væggen :S med mindre det skal koste 4000 altså.

Regner med en 15-2500 ca.


Nogle forslag??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tv bord til væggen?
  • #1   14. dec 2010 har jeg også overvejet, og kunne jeg forestille mig det ender med.. magter det bare ikke midt i flytterodet (kæresten flytter ind)

  • #4   14. dec 2010 Jeg ville købe en plade MDF plade og skære den til som man vil have den. Op på væggen med den også i søsterne grene og købe nogle af de ovale kasser og skru dem op under. smiley



  • #5   15. dec 2010 Vil sku helst undgå at skulle lave det selv drenge.. har godt nok ikke 10 tommelfingre.. men er lud doven smiley hehe

    Fandt det her, syntes jeg er ret fedt:
    (link fjernet)

    Er bare i tvivl om det kan holde til vægten af ps3, forstærker, tv(måske) og center smiley


  • Carwraps.dk
    Carwraps.dk Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24
    #6   15. dec 2010 Kasper A: det du linker til i bilka er tungt i forvejen, tror det vil være dumt at begynde at hænge den på væggen sammen med de forskellige ting

  • #7   15. dec 2010 Forstår ikke, hvorfor du vil have et helt møbel op og hænge på en væg.

    Ville selv have taget hylder til formålet, og dem kan du sagtens få boret i, så der også er til kabelskjuler. Det kan skam sagtens blive pænt (hvis du endelig VIL have et møbel op, så skal du også sikre dig at din væg kan holde til det. Med fjernsyn, forstærker og center, løber det alene op i 40-50 kg. Dertil skal du så også have et helt møbel op, som sikkert også vejer et par kg eller 20, hvis det ikke er fra Ikea.
    Ja og så er de 2500 kr slet ikke brugt, så du kan også bruge lidt ekstra på makeoveren.



  • #8   15. dec 2010 ideen er at jeg gerne vil skjule tingene, center højtaleren kan fint være fremme, men forstærker og ps3 ville være lækkert at få gemt væk bag en låge eller andet - bliver lidt for åbent med en hylde.

    fjernsynet kommer nok på væggen


  • #9   15. dec 2010 Du må gerne kalde mig tosset eller hvad du har lyst til - men hvorfor ikke sætte en hylde op, bore et hængsel i og på den måde få et rack op på væggen - uden at det vejer alt for meget?

    Det kan sagtens komme til at se flot ud.


    Altså:

    - En hylde, hvor du sætter det hele på.
    - En hylde ovenover (passende afstand, så apparaterne også kan komme af med varmen).
    - Hængsler
    - Mindre stykker træ, højde med afstand som mellem de to hylder.


  • #10   15. dec 2010 kunne man jo godt

  • Mads A
    Mads A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #11   15. jul 2014 Ved godt at det er en gammel tråd men jeg har designet dette tv møbel som opfylder netop dette behov smiley se mere på www.mediaplace.dk

    Det er dog ikke sat i produktion endnu.


  • #12   16. jul 2014 Så er den plade krydsfiner og maling vist også betalt.

  • Mads A
    Mads A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #13   17. jul 2014 Når det er dansk produceret, så ja

  • #14   17. jul 2014 Ja de fulde svenskere må vist være de rette kunder så. Det er efter min mening ikke særlig pænt lavet. Ideen er ok. Men langt fra gennemført efter billederne at bedømme. Ligner en lærling der har været igang.

  • Mads A
    Mads A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #15   18. jul 2014 Nu er det en demo model og hjemmesiden er kun sat op så man kan se møblet smiley

  • #16   20. jul 2014 En demo skal være ligeså tip top creme de la creme som den kunden skal have, samt kvalitets stikdåser og pænnere opsætning af dem ville hjælpe. Og så ville jeg lave kabelhul i den vandrette plade og en pæn kabsel til at lukke af for hullet og så et i "væggen" under pladen hvorpå effekterne skal stå.

    Og så en R5 på alle skarbe kanter vil gøre møblet mere blødt at se på.

    Ideen er fin men kvaliteten og finish hænger ikke sammen med prisen.


  • Mads A
    Mads A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #17   21. jul 2014 Det er en demo og der skal laves en ny demo med nye rettelser, så det færdige produkt er 100 % iorden.

Kommentér på:
Tv bord til væggen?

Annonce