{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Forstærker brændt af ? Kig ind !! {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften antyder.. Jeg har her til aften haft nogle små problemer med mit setup, det startede med at det ene højttaler kabel røg ud af den gamle Nad (3155), og da det hele står inde i et tv bord og jeg ikke kan få den ud uden at afmontere begge ht kabler i begge ender og uden banan stik tager det sgu lidt meget tid, så jeg nøjes med at tá det ene kabel ud af ht'en og så bare montere det igen, men da jeg så lige har fået det kabel sat til bagi havde jeg ikke fået sat kablerne bag i b&W'erne - og lige på det tidspunkt bliver jeg så meddelt om at der er aftensmad, så jeg går ud og spiser, kommer så tilbage og har lykkelig glemt alt om at kablerne ikke sidder i B&W'erne, tænder jeg bare for det hele og lige pludslig kommer der et mindre knald og jeg tænker "hva faen var det?" nå men jeg kunne ikke se nogen form for skade på nogle af højttaler. Jeg slukker og og sætter kabler'ne i højttaler og tænder igen - MEN diskanten spiller ikke, hverken højre eller venstre kanal og det kan jeg ikke forstÅ, da kom jeg i tanke om at to af kablerne rørte hinanden, og der slog tanken mig om den er brændt af, altså den røg (rent fysisk) ikke den var ikke varm eller lugtede ikke, og den lampe hvor der står protection lyser ikke og HVIS den var brændt af var det vel kun højre der ikke spillede?

Nogle vil kalde det et amatøruheld, jeg vil kalde det en fæl fæl tanketorsk..
Og kan sådan fixes for rimelige penge hvis den er brændt af?

På forhånd tak
Forsat godaften
.Johan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærker brændt af ? Kig ind !!
Kommentér på:
Forstærker brændt af ? Kig ind !!

Annonce