{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

erik b
erik b
Tilmeldt:
15. jul 2006
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 17

mangler lidt hjælp - ang højtaler comp {{forumTopicSubject}}

hey.
jeg sidder og har et lille problem, jeg vil gerne have nogle højtaler til min bærbar computer. men ved ikke hvad jeg skal vælge, for har haft problmer med en anden computer at de højtaler jeg havde den gang brændte mit lydkort af.

hvordan kan det være ? hvad skal jeg vælge for at det ikke sker ?..

har også et andet spørgsmål, jeg har en billig hjemmebiograf fra sony, kan jeg evt slutte den til min computer også bruge den som højtaler?

Håber på lidt hjælp, da jeg er helt grøn inden for dette område.

Hilsen Erik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mangler lidt hjælp - ang højtaler comp
  • #1   11. jul 2010 hvordan kan højtalerne brænde dig lydkort af?

  • erik b
    erik b Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 17
    #2   11. jul 2010 aner det ikke, men går da ud fra at det er højtalerne der har gjord det da det skete da jeg satte dem til og brugte dem en uge ?

  • #3   12. jul 2010 ja du kan godt koble din hjemme bio til din computer. men Jack stikket på din computer er af ringe kvalitet, og nr du har hevet jackstikket ud af din bærbar 1000 gange, så går det i stykker.. du skal have fat i en USB dac.. kan fås relativt billigt, og vil gøre din bærbar til en rigtigt god afspiller. som med garenti til spille bedere end din hjemmebios DVD afspiller. smiley



  • erik b
    erik b Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 17
    #4   12. jul 2010 hey rasmus hvordan fungere sådan en ? og har du et link til hvor den kan købes

Kommentér på:
mangler lidt hjælp - ang højtaler comp

Annonce