{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.538 visninger | Oprettet:

Sten P
Sten P
Tilmeldt:
26. feb 2006
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176

hjælp til jamo sw600 sub {{forumTopicSubject}}

da jeg er på jagt efter det helt rigtige, er jeg tvunget til at bruge noget af det gamle på lager.. fandt en jamo sw600 sub i gemmeren, men kan ikke finde selve remote delen.

er den værdiløs uden den? altså SKAL man have den remote på eller er der mulighed for at smække mit signalkabel direkte på subben og så lade min receiver styre showet?

helst ingen gæt, da jeg nødigt vil brænde noget af i min nye receiver.

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til jamo sw600 sub
  • #1   29. apr 2010 Med hensyn til remote-delen snakker du så om den kontrolboks man har ved siden af?

    For uden boksen kan den snildt spille og give bas etc. Men du har ikke de justeringsmuligheder som man har på en traditionel subwoofer.

    Eneste forskel på Jamo SW600 og en anden subwoofer er at de har flyttet justeringsmulighederne, og tilslutningern eop i en separat boks i stedet for at det sidde rpå selve subwooferen.

    En rigtig fin subwoofer i øvrigt.


  • Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176
    #2   29. apr 2010 ja mener den boks med volumekontrol osv.

    så der skulle ikke ske noget ved at koble den til uden den og så lade min receiver styre den, da den kan sætte frekvens,volumen osv.

    hmm jeg må prøve..


  • Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176
    #3   29. apr 2010 har nu prøvet at sætte den til med et signalkabel. ingen lyd fra den. når man tænder og slukker subben kan man godt høre den lige kommer med det der bumb. har tjekket i mine indstillinger i receiveren at den er sat til, uden held

    what to do?


  • #4   29. apr 2010 Den burde spille, hvis du kobler til subwoofer tilslutningen på recieveren. har du tjekket dine subwoofer indstillinger i recieveren? Dem skal først aktiveres inden den kan spille.

    Det bump den afgiver, sker uanset om den er tilkoblet eller ej


  • Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176
    #5   29. apr 2010 jeg har i min menu valgt at der er sub sat til mit system. men uden held. ja ved den kommer med det bump om den er sat til eller ej. bare for at fortælle at der er liv i den. men som sagt har jeg i speaker settings valgt at der er sub på systemet men stadig ingenting. det er lidt nedern rent ud sagt


  • Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176
    #6   29. apr 2010 altså nu har jeg gennemgået det hele igen. i min speaker settings har jeg valgt sub og når jeg så går ind i mit audessey for at måle med min mic kan jeg se at den ikke kan finde subben. jeg har i pre out udgang til SW R og SW L og har desuden bare en til SW. har prøvet at sætte kablet i de 3 steder uden held. som om der ikke er hul igennem. hvis jeg skal teste om det er mit kabel, kan jeg så egentlig ikke tjekke med et alm phonokabel?

  • #7   29. apr 2010 Jo du kan sagtens teste med et almindelig phonokabel, men jeg er 100% sikker på det er et spørgsmål om indstilling, når sub´en giver det bump" Min onkel har en magen til og han bruger ikke boksen

  • Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176
    #8   29. apr 2010 jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre forkert. det sjove er at jeg har haft en lille B6w sub sat til i min SW pre out og den spillede fint. men med den her sker der nada.

    kan simpelthen ikke lige se hvad jeg gør forkert i min menu..


  • Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176
    #9   29. apr 2010 skal dog skynde mig at tilføje at pga firmware opdatering er alt nulstillet

  • #10   31. jul 2010 Har muligvis den remote boks liggende.

Kommentér på:
hjælp til jamo sw600 sub

Annonce