{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstern harddisk sammen med ps3
  • #2   17. okt 2009 re: Christian B - Hvis du har haft sat din nyindkøbte ekstern harddisk til en PC, og har haft formateret den, ændre PC'eren automatisk på det originale partitions format som er FAT. Den ændre det til et format der hedder NTFS. Problemet er så at PS3 ikke understøtter harddiske der er formateret i NTFS, men der imod kun FAT. Hvis altså det er tilfældet at du har gjort det???

  • #3   17. okt 2009 men du kan bruge et program der hedder noget potion manager til og ændre det tilbage til fat32.. :´)

  • Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #4   17. okt 2009 Hey folkens tak for hjælpen. jeps kan se at den kører i NTFS så skal den bare lige tilbage i FAT32 så skulle det kører igen smiley håber jeg ihvertfald.

  • #5   17. okt 2009 re: Christian B - Men det er ikke sikkert du kan få den tilbage til FAT32. "eller jo det kan du godt men måske ikke hele harddisken).
    Jeg har en lækker Maxtor ekstern på 750GB som jeg ikke kan bruge til PS3 mere. Eftersom jeg har haft formateret den bare en gang til NTFS, er den eneste mulighed for at jeg kan bruge den igen er hvis jeg "OPDELER" den komplette partition på de 750GB til en masse små partitioner på 30GB stykket. Det er indviklet og jeg har prøvet med programmer som f.eks partition manager, and so on..

    Men Christian jeg vil meget gerne høre hvis du får det til at virke?


  • Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #6   17. okt 2009 Phillip G min kammerat er sat på sagen da han har rigtig meget forstand på computere. Så håber han finder ud af det. skal nok skrive hvordan det kommer til at gå.

  • #7   17. okt 2009 re: Christian - Great smiley

  • Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #8   19. okt 2009 Hey Phillip så har jeg fået min disk tilbage og den fungerer upåklageligt sammen med min ps3 og den deler dem ikke op eller noget. skal nok lige prøve at høre ham nærmere hvad han har gjort for jeg er ikke så hård til sådan noget IT gejl...

    CB


  • #9   19. okt 2009 Tak Christian .. Det vil jeg meget gerne vide nemlig

Kommentér på:
Ekstern harddisk sammen med ps3

Annonce