{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.166 visninger | Oprettet:

Andreas K
Andreas K
Tilmeldt:
30. apr 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

køb af nyt HIFI {{forumTopicSubject}}

godaften/goddag/godmorgen hvornår i nu læser dette indlæg.
jeg har brug for lidt ekspert hjælp omkring HIFI
jeg går og overvejer at anskaffe mig et par nye højtaler og evt noget sub? ny reciver?
det skal bruges til film og musik.
og jeg er sku nok faldet for designet ved scandyna

jeg har kigget på de her scandyna minipods er de gode til både musik og film?
(link fjernet)

er det muligt at min GAMLE GAMLE reciever (sony STR-DE485) kan trække dem eller SKAL jeg ud og anskaffe mig en anden (evt et bud på en model?)

hvis jeg nu sku ha en sub med i systemet hvad ville være et godt mix?

jeg beklager min uviden omkring HIFI - men så det jo godt man har et forum man kan søge ekspert hjælp smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af nyt HIFI
  • #1   3. sep 2009 Nu hvor det er en højtaler du kan høre i en butik og måske låne med hjem, så synes jeg du skal afgøre med dine egne øre og indtryk... evt. få en snak med dem i den Hifiklubben du henvender dig i. Personligt bryder jeg mig ikke specielt om lyden i de Minipod speakers jeg har hørt, men vi lytter alle forskelligt. Hvis du nu fik en aftale om at låne et par med hjem kunne du jo også sammenligne med hvordan de lød på den forstærker i klubben kontra din Sony, og så afgøre om det kan "betale" sig at skifte receiver smiley

  • #2   4. sep 2009 Jeg har dem i stuen og synes de gør det rigtig godt (og så ser de også godt ud)
    Men jeg vil helt sikkert anbefale, at du køber en sub sammen med. Min bror har dem også hængende, men uden sub. Og der mangler virkelig noget bas.


  • #3   4. sep 2009 jeg kan også kun anbefale dig dem. jeg er i hvertfald rigtig glade for mine, men som dEz siger køb en sub til.

  • #4   2. nov 2009 hejsa..

    så det jo godt vi har dette forum så du kan få lidt hjælp smiley

    men for og komme til sagen , så er scandyna mega fedt har selv minibass og minipod.. lidt dyr investering, især i minibass til 5000.. men kan jo fåes brugt..

    men minipod levere meget fin og klar lyd.. og selv har den begrænsninger.. for jo ikke alt for 2000 smiley men så er minibass kommet til verden.. er monster glad for min.. ændrede godt nok lyd billedet en del.. men den kraftige bass og ja frekvens omskifter så den kan indtilles efter behovfor dine minipods..

    men samlet pris..

    2000 minipod pr stk..
    minibass 5000..
    og så gode højtaler kabel gerne QED og ARgon sub kabel.. gir meget fordi kobbert er meget fint og lyden har nemmere ved og komme igennem..

    håber det er lidt hjælp..

    kig forbi mit smiley


Kommentér på:
køb af nyt HIFI

Annonce