{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begynder DJ? Hvilket grej?
  • #1   12. dec 2008 start med at købe nogle store højttaler. en pult. forstærker en mixer. og så enten en cd afspiller eller en com

  • #2   12. dec 2008 Store højtalere? Hvorfor dog det?

    Hvad vil du først og fremmest?

    vil du spille med vinyler? CD'r? eller computer basseret program?

    Hvis du har pengene til det, så synes jeg du skulle sigte efter 2 x CDJ400 og en DJM400. Hvis du vil spille med CD'r eller USB sticks.

    Du kunne også starte, hvis du er helt grøn, med Virtual DJ. Et Dj software program som kan stort set alt, her lærer du dog ikke rigtigt at beatmixe manuelt, da du har en stort sync knap som gør det for dig.


  • Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 15
    #3   12. dec 2008 Tænker umidelbart computer baseret..

    Er det et godt program?? Virtual DJ?

    Hvad gør en mixer? Hvis jeg bruger reciveren og min rør forstærker som forstærker så behøver jeg vel ik mere der..


  • #4   12. dec 2008 Glem det som Alexander forslog.

    Hent Virtual DJ til din computer så (gratis trail) eller anden vejs *blink ;)*
    http://www.virtualdj.com/download/trial.html
    Installer det på din computer og kør det gennem det anlæg du nu har.

    Hvis du så bliver hooked på det, så kan du spare op til det sæt jeg skrev før. (selvfølgelig også andre) men det sæt er bare rigtig godt til Begyndere og øvede, og så er det fedt at du kan spille musikken via USB sticks, og sætte afspillerne til din computer og bruge dem som lydkort


  • Mikkel K
    Mikkel K Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #5   13. dec 2008 Hvis du vil have den Com baseret vej .. så køb dig en midi controller , dertil medfølger så også et program til din com som du kan lege med , hvis du så bliver hooket på det , kan du investere i noget Denon eller som overstående sagde en god pioneer begynder/øvede pult med cdj 400

    Du kan kigge i min annonce der har jeg en midi controller til salg ..
    en billig måde og starte sin "karriere" på (:


  • Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 15
    #6   13. dec 2008 Tak for svarene alle sammen..

    Hvad så med lys? Hvis man bare skal bruge et par tusind på det, hvad ville i så købe?

    Hvad gør de forskellige ting, scannere, uv og etc?



  • #7   13. dec 2008 Skal du starte et mobil diskotek, eller bare være DJ?



  • Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 15
    #8   13. dec 2008 En mellem ting.. Bare på hobby niveau, så kæmpe stativer behøves ik.

    Bare nogle få lys ting.


  • #9   13. dec 2008 http://hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4377 kig hvad ham her har af udstyr, så giver det dig en idé om hvad du skal bruge smiley

Kommentér på:
Begynder DJ? Hvilket grej?

Annonce