{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.561 visninger | Oprettet:

Ny forstærker. Hvilken? {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation, at efter nytår, vil jeg få min forsinkede fødselsdagsgave fra mine forældre.

Den består af et nyt stereoanlæg. Jeg har besluttet mig for at det skal være et stereo-setup.

Forstærkeren skal kunne drive mine højttalere uden at tabe pusten ved moderat lydstyrke, og samtidg kunne levere varen ved lave styrker.

Jeg har haft kig på Hatman/Kardon HK-970.

Men kan den leve op til mine højttalere og vhordan tror i sammenspillet vil være med den, i forhold til min gamle Yamaha AX-490?

Vil den være bedre eller ringere?

Jeg vil heller ikek gå ud og købe katten i sækken, men samtidig, jeg har heller ikke ubegrænsede penge-midler.

Vi snakker nok max 8000 for forstærker og cd-afspiller.

Og hermed vil jeg så referere til det stereo setup som harman/Kardon køre tilbud på for tiden hos deres forhandler net, hvor man får HK-970´eren samt HD-970 (cd-afspiller) og TU-970 (DAB & FM/AM tuner)

Men hvor godt er det system så?

Jeg ved godt at mine Cerwin Vega højttalere er rimelig letdrevne. jeg køre pt på en gammel Akai AM-U03 forstærker som sagtens kan trække dem.

Men den er for gammeldags og spiller ikke specielt inspirerende.

Er det anlæg fra Harman noget folk har erfaringer med elelr ville det være spild af penge til mine højttalere???

Jeg vil IKKE have NAD, da jeg ikke kan lide deres lyd. Den er kedelig og uinspirerende. Denon synes jeg er for dyrt i forhold til hvad jeg får af effekt til mine højttalere.

Og jeg vil have noget nyt og ikke noget gammelt brugt denne gang.

ved godt jeg selv tit anbefaler folk at kigge efter brugt, men jeg vil gerne have nyt, og nu når de gamle betaler så.... hehe.

Håber på lidt respons på dette indlæg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny forstærker. Hvilken?
Kommentér på:
Ny forstærker. Hvilken?

Annonce