{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

PHASE EVOLUTION ALIANTE10SI {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Er der nogle som er bekendt med hvor de kan købes?

Det er eneste mulighed for at lave bas i min bil nemlig pga den dybte de har. og de har været monteret før men pillet ud af forige ejer, så derfor skulle jeg gerne finde nogle magen til.

Data på enhedderne er følgende:

PHASE EVOLUTION 10"
Vedvarerne belastning:. 350 Watt
Max belastning:. 800 Watt
Impedans:. 4 Ohm
Frekvensområde:. 20-300Hz
Følsomhed:. 90 dB
Anbefalet kabinet:. lukket/portet
Kabinet volume:. 16-28 l
Fs;. 22 Hz
Vas:. 75 l
Qts:. 0.25
Vægt:. 7 kg

Mvh.
Jingle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PHASE EVOLUTION ALIANTE10SI
  • #1   27. maj 2008
    nope. men earthquake har lavet nogle fine super flade basser. kik på autohifi.dk


  • #2   28. maj 2008 Ja jeg har gódt set dem, men de er ikke engang halvt så gode som dem fra Phase.

    Earth quake:
    Shallow SWS10 Super Flad 10" Subwoofer
    400Watt max, 200 Watt RMS, SWS teknologien yder mere end 2,2" vandring og sikrer en dyb Bass, 2" Aluminiums Svingspole, 4 Ohm, 68 mm. Monteringsdybde
    Vægt: 3,3 kg

    Men tak for tippet, det kan jo være det bliver dem alligevel når nu www.pr-autostereo.dk er stoppet med at forhandle Phase som de engang gjorde.


  • #4   29. maj 2008 Det var da også næsten lige dem jo smiley
    Men damn de koster knaster mand smiley

    Nå men det eneste forskæl jeg kan skue er at den hedder Linear i stedet for Evolution ellers hedder de begge jo 10SI og har samme efekt opgivelser næsten, men de ligner hinadnen 100%.

    Jeg takker, super fedt.


  • #5   29. maj 2008 det er dem smiley for de laves så vidt jeg er orienteret ikk i andre modeller, men mener at de er gået ud af produktion fra phase's side, men bliver så lavet af et andet firma nu (husker selvfølgelig ikk navnet) men specs er de samme det er bare navnet der er anderledes.

  • #6   29. maj 2008 Jag fandt Phases egen hjemme side her i sidste uge, men kan jeg simpelt hen ikke opdrive den verken via google eller ved gode gæt hmm...

    Kan nogen her finde deres hjemme sidem fordi jeg ved at de stadig laver en serie af flade woofere men at de hedder noget andet nu nemlig, disse her er netop som du siger en udgået model.


  • #7   29. maj 2008 det er fordi at phase evolution ikke eksiterere mere, men firmaet bag (audiovox) har rykket produktionen af alianten over til mac-audio
    (link fjernet)
    så den ka stadig fås, men om det er samme enhed ved jeg ikk rigtig, specsne ser jo rimelig ens ud.


  • #8   29. maj 2008 Yes det er rigtigt.

    Det var lige den side jeg kunne huske.
    Men ja ok jeg kunne ikke lige huske at de ikke eksisterede mere...
    Men de er da for syge de enhedder og de specs smiley tjek lige svingspole størrelsen på op i mod 5"


  • #9   29. maj 2008 det er også en super fed enhed, har selv haft 10'eren og den virkede upåklageligt, men efter sigende så er der så lille en forskel på den gamle og den nye at det ikk rigtig har noget at sige.

  • #10   20. dec 2008 Nu har jeg så endelig fået 2 stk. 8" og det var faktisk dem jeg skulle bruge og ikke 10", så det var jo godt nok :o)

    Men er der nogen som har eller ligger inde med datablad eller noget over specifikationerne på de enhedder og det skal siges det er den gamle model Phase Aliante S 8" den nye hedder vist SI

    Mvh.
    BRABUS


Kommentér på:
PHASE EVOLUTION ALIANTE10SI

Annonce