{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Thorsten
Thorsten
Tilmeldt:
1. jun 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Kræftig nok forstærker {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en 500w subwoofer (Arizona Eagle eps12(500w 4ohm)), som min ven lånte til en prøvetur i hans bil, da jeg købte den fik jeg en pioneer cmx-602 (mono - 250w) med, da vi prøvede at skrue op kunne den bare ikke spille særlig højt (lyset i forstærkeren begyndte at gå ud). Så jeg har gået og kigget efter en større forstærker, til ikke alt for meget gerne >1000 kr. ny eller brugt, hvor stor skulle sådan en så være for at kunne spille nogenlunde med sub'en?
Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kræftig nok forstærker
  • Frank A
    Frank A Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 153
    #1   1. jun 2016 lyset i forstærkeren begyndte at gå ud, lyder mere som om den ikke får strøm nok, prøv at tilslutte til et andet batteri. Er ledningerne tykke nok?

  • Thorsten
    Thorsten Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   1. jun 2016 Jeg har et 12v batteri koblet til, men kablerne er ikke så store. Har det meget at sige at tykkelsen af kablerne mellem batteri og forstærker er store nok?

  • Frank A
    Frank A Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 153
    #4   1. jun 2016 http://www.kerychip.dk/kabeldimensionering. Her er lidt om størrelse på kabel med 12 volt 250w/12volt =20.83 Amp. Så vis kablet er 3 meter skal det være 8.66 mm², 4 meter 11.55mm² Størrelsen kan godt betyde meget der kan ske spændings fald på ledninger

  • Thorsten
    Thorsten Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   1. jun 2016 Ja okay, prøver lige og se i weekenden om det ændre noget med et større kable smiley

  • Frank A
    Frank A Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 153
    #6   1. jun 2016 smiley Ellers kan batteriet være dårlig, vis ledningerne bliver varme er de helt sikkert får små. så prøv at tjekke det

  • Thorsten
    Thorsten Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   5. jun 2016 Prøvede med et større batteri og et meget tykkere kable, og nu kan jeg spille med fuld smæk uden der sker noget. Mange tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Kræftig nok forstærker

Annonce