{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Daniel J
Daniel J
Tilmeldt:
18. apr 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Anbefal et kabelsæt.. {{forumTopicSubject}}

Hej, skal have anlæg i bilen, som består af en 12" Peerless bass, 1 Sony Xplod, 4 "noname" højtalere og 2 infinity til hattehylden..
Men jeg er i tvivl om hvilket kabelsæt jeg skal bruge.
Har ikke rodet med sådan noget før, så ved ikke lige, hvad man skal kaste sine penge efter.. Kunne også vælge at smutte forbi Thansen og købe deres, men har hørt at deres er "dårligt, og jeg vil gerne have noget "ordentligt", som samtidig er til at betale sig fra..
Håber I kan anbefale mig noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal et kabelsæt..
  • #1   22. apr 2010 jeg ville tage i Biltema og købe deres 21 eller hvis de har større.. jeg købte en 26kva.

    og så købe deres størreste stel. den er en 50 kva ca.. de har nogle hissige kalber smiley

    og så ellers bare købe deres Phone kabel. jeg ville gå efter det dyreste da det er bedre skærmet..

    og så HUSK! Plus ledning og selve phone skal i HVER side af bilen!

    god arbejdslyst


  • #2   22. apr 2010 (link fjernet)

    køb deres 84549 med 21 kva. så er du godt kørrende


  • #3   23. apr 2010 jeg ville selv handle ved carsound da jeg syntes bedre om deres AIV kabler...

    og hvis der er et sted der IKKE skal spares, så er det på kabler... så brug lidt flere penge end du havde regnet med... 1 sæt signalkabler af ordentlig kvalitet koster 600kr for 5 meter...

    og 21mm2, ved sgu ikke om det er lige i underkanten.... ?


  • Daniel J
    Daniel J Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   23. apr 2010 Vidste ikke det havde så MEGET at sige, men man bliver vel glad for det i sidste ende! smiley
    Jeg prøver dem, så må vi se om det dur! smiley


  • #5   23. apr 2010 dårlige kabler kan ødelægge et velspillende anlæg...

    dog er jeg af den holdning af kobber er kobber så der er ingen forskel på at købe strømkabler i Thansen eller AIV... Audison skulle så være en del bedre ledene, eller noget i den stil... men de største koster også 500kr meteren ved dem... smiley


    signalkabler er der det hurtigt går galt... en afskærmning er egentlig ikke nødvendig hvis det er gjort ordentligt... men det er rigtig svært at lægge kablerne så de IKKE er modtagelig for støj i en bil... jeg kører selv med 3 dobbelt afskærmning for jeg gider ikke høre på det støj... smiley


  • #6   23. apr 2010 Dr. Madsen:
    ja self er stel kablet vigtigt... smiley men i et kabel sæt er stel sjældent mindre end plus kablet...


Kommentér på:
Anbefal et kabelsæt..

Annonce