{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Ipad/tablet dashmod {{forumTopicSubject}}

Nogle her inde som har lavet dette før?

Jeg tænkte om det er muligt at beholde standart radio og bare skubbe den ind bagved og bruge Aux ingang på den?
Så man har lyd kontrol ved rettet?

Og er man nød til at skal have et net kort til for at kunne hører almindelig radio?

Hvad vil i anbefale Tablet eller Ipad? Fordele ulemper.

Jeres feedback vil være kanon smiley
God dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ipad/tablet dashmod
  • #1   12. sep 2017 Normalvis kan man ikke bare skubbe radioen ind bagved, da den jo går imod der hvor den sidder.
    Men du kan da muligvis sætte den i handskerummet, eller montere den under det.
    Men knapper til radio på rattet er nok nødvendigt for at det skal kunne bruges nogenlunde.
    Men om det vil kræve noget forlængerledning ved jeg så ikke. Nogle biler er jo født med længere kabler til radioen end andre.
    Jeg har på ingen måde prøvet det før, så kommer bare med tanker på hvordan jeg ville overveje at gøre det.
    Men har da monteret en 2-din radio i en astra f engang, så det endda så ret fornuftigt ud smiley
    Eller måske bare købe/lave en holder til tablet/ipad´en, og montere den foran radioen.


  • #2   12. sep 2017 Jeg har haft min radio ude Før og tror godt jeg kan få plads til den inde bag ved smiley jeg har allerede volumeknapper på rattet smiley
    Jeg tænkte at integrere den i bilen for at give mig selv en udfordring smiley

    Men tak for fed back smiley


Kommentér på:
Ipad/tablet dashmod

Annonce