{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  basrep og mine bare røv ...
  • #1   27. okt 2012 kan ik genkede det du skriver har fået lavet en del hos basrep og altid har været tilfreds.. fatter ikke hvorfor folk blir ved med at påstå han ikke centrere der behøver ik en ny center dome på for at centrere man kan godt centrere en enhed med den samme center dome på smiley

  • #2   27. okt 2012 det er ikke på den måde .. forstå mig ret at den røde kant er limet fast fint nok og det men den er blevet rykket lidt til siden inden den at sat sammen. så spolen rammer magneten. den kurer mod når jeg trykker ned i venstre siden af bassen. men ikke i højre side. så ergo er den jo sat skæv i så den ødelægger spolen smiley ved hvad jeg snakker om smiley

  • #3   27. okt 2012 det er jo et rør med spole omkring som skal side 100% lige ned i hullet ellers sidder den jo skævt, og det er der fejlen er. men kan se de har 1 års garanti. og ham jeg har købt højtalerne af, tager kontakt til ham i morgen. så forlanger det bliver lavet om. for hvis kan ikke kan det. vil jeg have pengene tilbage. har selv special værktøjet ude fra dali af så jeg selv kan centrere den 100%. bor selv 5 km fra Dali A/S Nørager. hvor der før i tiden blev lavet Cerwin Vega. og de gør stadig meget i det.

  • #4   27. okt 2012 det kan du tro han også får afvide ! smiley ikke fedt at have en højtaler der ikke kan klare presset uden og banke lige pludselig. og bare have tanken om at lige pludselig siger det bare knald og så er den død. kan selv gøre det meget bedre selv. men da der er garanti kan han lige så godt gøre det om smiley

  • #5   28. okt 2012 Ja ham jeg købte disse dc15 af havde bare en bette harman kardon forstærker til så de kunne slet ikke spille højt og rent. nu har jeg smidt en 218 THX til så kan de, og så kan man høre fejlen . det er forfærdeligt ! smiley

  • #7   28. okt 2012 andre S: jeg købte dem af en kammerat. og han kontakter basrep så jeg kan få lavet det om .. smiley kører gerne de 120 km for at se at det bliver lavet ordenligt. om jeg så selv skal gøre det nede hos ham ..

  • #8   28. okt 2012 de står skam også bare stille indtil smiley skal alligevel ned og hente et sæt mere her til den første. så der kan komme lidt drøn på smiley

  • #10   28. okt 2012 har nu fået lavet en del enheder hos ham og de har altid virket 100% så forstår virkelig ik folk synes han er så dårlig han har åbenbart remlig med kunder så så dårlig kan heller ik være smiley jeg vil en hver tider heller benytte basrep eller gubbi-rep frem for alle de andre der siger de kan og så spiller lortet et par dage og så den futtede af og skal havde den helt store tur

  • #11   28. okt 2012 kæft en fusker ...

  • #12   28. okt 2012 Hifitossen, jeg kræver pengene tilbage af ham, og så tager jeg selv ud til Dali og får dem til det smiley det er jo trods alt Hifiklubben's cervice center smiley de lavede cerwin vega før i tiden, man har stadig reservedele til dem og kan lave det. så mon ikke de kan gøre det til en fornuftig pris smiley

  • #13   28. okt 2012 Det er jo dali selv der får lov at lave dem smiley det kan jo ikke blive andet end godt smiley de har maskiner der gør det smiley

  • #14   28. okt 2012 han er en privat smiley han har ikke noget firma så det er ingen forhandler smiley husk det ! smiley

  • #15   28. okt 2012 hifitossen, i teorien ikke nej, men jeg møder personligt op smiley så skal jeg nok få mine penge igen smiley tro mig smiley

  • #16   28. okt 2012 Eller pengene tilbage for det min kammerat betalte. får kontoudskrift og det hele med der ned, så han kan ikke benægte han ikke har lavet enheden eller ikke fået pengene.. Så bestemmer han selv om han vil sige mig imod eller ej smiley

  • #17   28. okt 2012 Jeps, det er noget være fusk ... jeg kan med garanti lave et bedre arbejde end det han gør, og har gjort det få gange, men bare man har tingene til det, og ved hvad man gør. så er det intet problem. han kommer til at betale de penge tilbage! smiley og det skal jeg nok sørge for smiley

  • #18   28. okt 2012 Det skal jeg nok smiley laver et nyt forum når det er smiley måske onsdag ellers bliver det først i weekenden smiley da jeg ikke selv har bil lige pt .

  • #19   28. okt 2012 Nu kunne man så starte med, at snakke med Glenn inden der laves sådan en tråd her. Jeg skal skam ikke forsvare ham, men vi laver alle fejl. Der vil altid være nogen, der har haft dårlige oplevelser med et firma. Jeg sætter feks. aldrig mine ben i Hifiklubben igen, hvilket hovedparten herinde ikke forstår. Med hensyn til firma/privat problemet, så er der registreret et firma på adressen i Viuf, så garanti burde ikke blive et problem. Tjek eventuelt Krak, Eniro eller CV registret inden man udtaler sig.


  • #20   28. okt 2012 enig med ole c er sgu lidt tamt når du ik ved om basrep laver fejlen uden omkostninger kunne forstå vis ik ville du var nederen over det men gi damn en chance for at forsvare sig smiley jeg har altid benyttede basrep og aldirg haft problemer med ham

  • #21   28. okt 2012 Jeg smider en video ind senere i dag både med en bass der er 100% i orden, og så den som han har lavet. kanten er ikke engang sat lige på.. er ikke tilfreds med det arbejde han har lavet, når han skulle forstille og have 14 års erfaring ?..

  • #22   28. okt 2012 Hvorfor Ole ?

    han er da i sin fulde gode ret til dele sin dårlige oplevelse, hvilket flere andre her inde, og nok også andre ikkemedlemmer har haft inden for ret kort tid.

    personligt synes jeg det er rart, at der er heads up, på sådan noget, så jeg ved, jeg ikke skal sende mine enheder der hen, velviden om at han fucker tingene op, og der efterfølgende er ballade omkring, garanti eller penge


  • #23   28. okt 2012 Mike S: præcis havde hørt rundt omkring han skulle være rigtig god.. og så ser man enheden når han har haft den.. et ophæng der bølger og slet slet ikke sidder som det skal. skuffende, hvis manden skulle forstille at have 14 år's erfaring inden for faget. så burde det sku blive som på fabrikken.

  • #24   28. okt 2012 Det må ihvertfald være skuffende

    i såfald er det ikk kun ophænget der tager skade, men også svingspole,,,


  • #25   28. okt 2012 Mike S: det er nemlig rigtig lige pludselig brænder spolen af hvis man spiller med dem.

  • #26   28. okt 2012 http://www.hifigalleri.dk/video/diverse_hifi/2181-bass_som_har_vaeret_hos_basrep

    her er video og billeder folkens. håber i kan se problemmet og forstår mig .


  • #27   29. okt 2012 Man kan sagtens centrere en enhed UDEN at skifte centerdome/støvhætte. Man kan anvende en tonegenerator til jobbet hvilket jeg ved at rigtig mange gør for at bevare den originale støvhætte. Dog er det slet ikke i orden det du har været ude for og det skal han klart lave om, ellers mister han hurtigt alle hans kunder. Det er ikke første gang han har været oppe og vende herinde med sjusk og rod og hvis jeg var ham ville jeg nok gøre det lidt mere grundigt, ellers søger folk andre græsgange. Han er jo ikke den eneste som kan skifte et ophæng på en enhed.

    Jeg har selv kun haft gode erfaringer og oplevelser ud over en gang hvor et ophæng havde drillet ham. Det ødelagde desværre min ene basenhed og jeg fik en anden orignal enhed i han havde liggende på lager med nyt ophæng. Jeg har altid fået en god service hos ham.


  • #28   29. okt 2012 Nu har jeg snakket med ham, og vi har aftalt jeg kommer der ned her i næste weekend, så får han sidste chance for at lave det så det er ordenligt, så nu må vi se om han kan gøre det ! smiley

  • #29   30. okt 2012 Herligt.

    Det er jo altid bedst når det kan løses på den måde. Håber din basenhed bliver som den skal være.

    Her kan man jo så erfare at han ikke altid behandler folk dårligt hi hi smiley


  • #30   30. okt 2012 præcis allan smiley

  • #31   16. feb 2013 Hva´ så, hvad blev resultatet?

    En sådan tråd fortjener en afsluttende bemærkning omkring udfaldet smiley



  • Karsten M
    Karsten M Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Svar: 94
    #32   16. feb 2013 "Man kan sagtens centrere en enhed UDEN at skifte centerdome/støvhætte. Man kan anvende en tonegenerator til jobbet hvilket jeg ved at rigtig mange gør for at bevare den originale støvhætte"

    Nej, det kan man ikke, den eneste rigtige måde at gøre det på er at bruge de spacers/shims der hører til enheden, så bliver spolen centreret og ikke bare lige akkurat fri af gabet, det sidste kan kun betegnes som noget fusk

    Ja man bruger en tonegenerator til at checke med når man har centreret, men det har ikke noget med selve centreringen at gøre

    Man kan ofte bruge centerdomen igen men det kræver at man har været ret omhyggelig med at skære den fri....


Kommentér på:
basrep og mine bare røv ...

Annonce