{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Brian K
Brian K
Tilmeldt:
7. nov 2006
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 51

Alternativ til Blockbuster/Lovefilm {{forumTopicSubject}}

Hej alle i glade filmnørder smiley

Som I ved er Blockbuster/Recycle IT primært lukket ned i mange områder. Selv sidder jeg i Viborg og har faktisk ingen steder at leje mine elskede Blu-Ray film andet end en lille sørgelig kiosk med et meget begrænset udvalg, selv af de nyeste titler smiley

Jeg har ikke brugt hele min opsparing på ordentligt udstyr, for at ødelægge det hele med streamingtjenester og jeg køber sjældent nye Blu-Ray film til kr. 200,- pr. stk. Jeg lejede derfor en hel del film i løbet af året og nød det egentligt.

Jeg kan ikke finde nogen alternativer til lejeområdet. Jeg kan læse at mange er ligeglader, da de alligevel primært nu kun streamer og er fint tilfredse med den kvalitet, som det nu giver. men det kan da ikke være rigtigt, at alle har det på den måde? ?? smiley

Er jeg den eneste som savner muligheden for at leje en premiere Blu Ray film, så det kan ses og høres i ordentlig kvalitet?

Jeg spørger primært, da jeg er ved at undersøge muligheden for at starte egen udlejning af Blu Ray film, men mangler at få fastslået om behovet overhovedet er der... Mange talte godt om Lovefilm.dk da det eksisterede, så måske noget i den retning...??? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternativ til Blockbuster/Lovefilm
  • Brian K
    Brian K Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 51
    #2   29. jul 2014 Ja, og jeg er alligevel for nærrig til at ville give 200,- for en ny premierefilm. Jeg lejede derfor også ofte, da jeg alligevel ikke gad at eje mange af dem, men super gerne ville se dem smiley

  • Brian K
    Brian K Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 51
    #5   29. jul 2014 Umiddelbart er der fortsat ingen tjeneste, som udlejer film i bedre kvalitet end hvad en fysisk Blu Ray kan præstere. Det kommer selvfølgeligt engang, men man kan risikere, at der går en årrække endnu. Indtil da, ville det være rart med en mulighed for, fortsat at kunne se storfilmene på en fysisk disk for at få fuld udnyttelse af sit udstyr smiley

Kommentér på:
Alternativ til Blockbuster/Lovefilm

Annonce