{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Patrick F
Patrick F
Tilmeldt:
29. jun 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Hjælp højtalere brændt af! {{forumTopicSubject}}

Begge mine JWS højtalere er holdt op med at spille i diskanten og mellemtonen + begge basser hopper helt vildt. Er det kondensatoren den er gal med og i så fald hvad skal jeg gøre skal til festival om 20 dage??????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp højtalere brændt af!
  • #2   2. jul 2014 er det en biwire terminal du har dig der?
    og i så fald er der forbindelse ?


  • #3   4. jul 2014 fandme noget af det elendigste filter jeg har set nogensinde.............

  • #4   5. jul 2014 Ronnie *

    jeg troede at når man skrev til et forum spørgsmål så var det for at hjælpe og ikke bare for at kritisere.


  • #6   6. jul 2014 kunne det tænkes der mangler et indlæg, skrev det imens jeg var på arbejde, ikke altid vores pc samarbejder som de burde....

    er der ingen delefilterkomponenter på basserne? eller er de bare udenfor billedet?

    for det er meget længe siden jeg har set et delefilter være defekt, men dem jeg har set, der har man IKKE været i tvivl, det kunne være en udrullet spole eller en smeltet kondensator, eller en modstand der har været så varm at den har af-loddet sig fra resten af filteret


  • #7   7. jul 2014 har du prøvet dine enheder af seperat ? så er du da sikker på om de virker..

    hvordan kobler du dine højtaler til på den anden side. der er jo ingen forbindelse mellem top og bund på indersiden så du har vel en form for kobberskinne på den anden side ?


Kommentér på:
Hjælp højtalere brændt af!

Annonce