{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Koble et BeoSound 3200 anlæg til Wifi? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Min fatter har et BeoSound 3200 anlæg som de købte for over 10 år siden.. Det betyder selvfølgelig at det ikke er meget teknisk moderne længere. Han kunne dog godt tænke sig at finde ud af mulighederne for at få det opgraderet, så det f.eks. kan komme på deres hjemmenet via Wifi, også evt. styre det via en B&O app ?

Jeg kan se at det har noget BeoLink bagpå, men eftersom jeg intet aner om B&O tænkte jeg, at jeg lige ville høre herinde hvordan mulighederne er. Jeg tænker om man på en måde kan få et modul til BeoLink så den kan kobles op til Wifi'et ? Og kan man så på nogen måde styre det fra ens smartphone eksempelvis (og evt. tilgå den harddisk anlægget besidder af til musik) ?

Tak for hjælpen på forhånd !

~D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Koble et BeoSound 3200 anlæg til Wifi?
  • #1   22. jun 2014 Nej BeoSound 3200 kan ikke kobles på wifi og der kan heller ikke brygges et modul ind i den der gør det muligt.

    Hvis du gerne vil styre din BS3200 fra din iphone, så skal du anskaffe dig en B&O Gateway, den bliver koblet på dit link system via masterlink og koblet på din router, dog skal den programmeres og derved kan du bruge en app på din mobil til at styre dit B&O udstyr med.

    Det er den eneste mulighed der er.

    Men hvis det er for at streame til BS3200 fra din mobil, så skal du anskaffe dig en AirPort Express eller forsøge at se om du kan finde dig en Playmaker - dog er den udgået, så bliver en af dem koblet din BS3200 og nu har du muligheden for at sende musik fra din mobil til BS3200


Kommentér på:
Koble et BeoSound 3200 anlæg til Wifi?

Annonce