{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

HifiGalleri.dk
HifiGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
1. aug 2005
Følger: 1 Følgere: 35375 Emner: 27 Svar: 72

HG-info: Nu bliver statusbeskeder endnu sjovere! {{forumTopicSubject}}

Vil du gerne følge med i hvad dine venner og følgere laver? Det kan du nu! Vi har netop lanceret en ny ”stream” på forsiden, hvor du kan se indhold fra dine venner og følgere. Under ”Venner” kan du se ALT det indhold dine venner og følgere opretter, og på den måde se relevant indhold for dig. I fanen ”Seneste” kan du se alt det nye, der bliver oprettet på siden – fra statusbeskeder over forumemner til videoer.

Statusbeskeder har fået nogle fede nye funktioner, som du også finder i streamen under både ”Seneste” og ”Venner”.

Du kan nu:
1: Skrive statusbesked direkte fra streamen
2: Tilføje et billede til din statusbesked
3: Kommentere på statusbeskeder
4: Synes godt om statusbeskeder og kommentarer

Disse muligheder er kun mulige fra fanerne ”Seneste” og ”Venner” på forsiden.

Alt dette kan også gøres fra vores nye APP - download den her:
https://itunes.apple.com/us/app/bazoom/id873054339?mt=8

De nye funktioner er stadig en BETA-version , og derfor vil vi meget gerne høre jeres feedback, samt håber at I vil melde fejl ind her i tråden, hvis I skulle opleve nogle af disse.

Mvh. Rikke/HifiGalleri smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HG-info: Nu bliver statusbeskeder endnu sjovere!
  • #1   11. jun 2014 Jeg syntes stadig hellere i skal bruge tid på folk der har andet end æble produkter.. Jeg har Windows, og som altid bliver vi skidt på..

  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #2   11. jun 2014 Hej Whazz..
    Hvis 70% bruger apple, og 20% android og 10% windows.
    så er det jo klart at det er æblefolkene som først bliver "serviceret".. da man så vil glæde mange flere mennesker..

    og grundet til det blev apple og ikke android, er fordi bazoom har et register hvor de registrerer, hvilke enheder der logger på, og der kan de se et klart flertal med apple.

    Men med tiden kommer det smiley


  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #3   16. jun 2014 Jeg som ellers troede at Apple produkter efterhånden var ved at dø ud - Jeg må indrømme jeg ikke helt forstår at flere logger ind med Apple produkter, end Android. Et simpelt kig på salgstal siger det stik modsatte.

    Faktisk kender jeg kun 1 person der stadig hænger sig ved Iphone/ipad. Alle andre er overgået til Android.


  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 209
    #4   16. jun 2014 Sjovt, praktisk talt hele min omgangskreds bruger Apple.

  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #5   16. jun 2014 Nu skal jeg lige sige igen, er mine tak er fiktive.. jeg kan ikke huske de helt eksakte tal..
    Men det er den vej det peger..

    Nu skal du jo huske at alle jo har Ipads, (kommuner, skoler osv) og de tæller ret godt i statetikken...


  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #6   18. jun 2014 Holger: Jeg havde ikke tænkt de kommunale institutioner med, men selvfølgelig tæller disse pænt i statistikken. Så kan jeg også bedre forstå det smiley Nyeste salgstal siger omkring 79% android og 19% iphone. (Kun smartphone)

  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 209
    #7   19. jun 2014 De nyeste salgstal er jo også næsten fuldstændig irrelevante i denne sammenhæng. Åbenlyst så handler det jo om hvilke enheder der er mest brug her på siden.
    Til gengæld betyder salgstallene at det nok er smart at lave en Andriod-app i nærmeste fremtid smiley


  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #8   19. jun 2014 Lasse b: Det er bestemt ikke irrelevant i en situation, hvor en virksomhed vælger at satse på kun en type enhed. Salgs tallene er en indikator for hvor vi som forbruger fremover logger på og ønsker f.eks. Apps lavet til.

    Jeg mener det er helt hul i hovedet at udvikle en en app til en enhed der går tilbage som iphone/ipad gør i øjeblikket. Egentligt er jeg ligeglad, da jeg ikke bruger mine enheder (Samsung) Til Bazooms hjemmeside. Der er stadig visse hjemmesider jeg ynder at tænde min bærbar for at komme til. Her i blandt Bazooms.


  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #9   20. jun 2014 Peter S.

    Af ren nysgerrighed hvor har du så de salgs tal fra? smiley for er det sidste måned eller hele året, eller hvordan.. for salgstal skal man være kritiske over for :)?


    Det kan godt være at Apple går ned af i øjeblikket, men det ændre jo ikke det faktum at omkring de 70% af mobile besøg, strammer fra et apple produkt smiley


  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #10   22. jun 2014 Vil være ked af at skulle til at lede efter det lige nu.
    Men skal da huske tråden næste gang jeg kommer om ved dem.
    Der var tale om hele året 2013.

    Selvfølgelig skal man være kritisk - Jeg mener dog man skal være mindst lige så kritisk overfor besøgstatsestikker.

    Jeg forstår godt at Bazoom føler sig nødsaget til at kigge på, hvilke enheder der oftest logges på med. Men i den forbindelse, burde man så ikke kigge på, på hvilket tidspunkt af dagen der bliver logget på? Snakker vi mellem 10.00 og 14.00 er der jo en klar indikation af at der er tale om enheder ejet af det offentlige også må jeg indrømme at det er et meget modigt move, kun at starte med ios.


  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 209
    #11   23. jun 2014 Hvilken forskel gør det om brugerne, der bruger hifigalleri, besøger siden via en privat eller offentlig iPad?

  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #12   23. jun 2014 Lasse B: Forskellen ligger i at de offentlige institutioner har viet deres liv til Ios enheder - Ihvertfald hvad angår mobile enheder smiley Derfor viser Bazooms undersøgelse også at der oftere logges ind med en ios enhed, end med en Android enhed. Det til trods for at der er langt flere android brugere.

  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 209
    #13   24. jun 2014 Igen - hvilken forskel gør det om den er offentligt eget? Det ændrer ikke på at der er mange der bruger siden via iOS.

  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #14   25. jun 2014 Lasse B: LIGE NU har det ingen betydning.
    Men på sigt, tvivler jeg på at det vil være det samme.

    Tablets er efterhånden alle-mands eje. Især billigere android enheder.
    Præcis lige som en bærbar computer - Tror jeg vi på sigt vil se, at eleverne får lov at bruge deres egen tablet i skolen. Hvorfor jeg ikke forstår at appen udviklses til et system, der taber enorme markedsandele - Nå, men i realiteten kan jeg være ligeglad, det er jo ikke mig der har kastet penge efter projektet smiley


Kommentér på:
HG-info: Nu bliver statusbeskeder endnu sjovere!

Annonce