{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

Christian  H
Christian H
Tilmeldt:
12. jul 2013
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 71

HJÆLP MED MIN NADT753 {{forumTopicSubject}}

når jeg sætter en sub til spiller subben kun når (speaker b) er på off og når den er på off så spiller mine front højtlaer (cv ls15) ikke, eller jo det gør de men bassen i dem spiller slet ikke. kan jeg ikke få både min subwoofer og mine front til at spille med bas!
håber der er nogen der kan hjælpe mig smiley


Kommentarer på:  HJÆLP MED MIN NADT753
  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 209
    #1   9. apr 2014 Til at starte med så tilslut dine CV i 'Speaker A' på din forstærker. Der er ikke noget at hente ved at bruge både A og B. Bagefter handling det om indstilling, det er lidt forskelligt fra reciever til reciever. Prøv at sætte dine fronter til large og se om subwooferen stadig kan slåes til. Hvis ikke, så sæt dine fronter til small og sæt delefilteret så lavt som muligt.

  • #2   9. apr 2014 Har selv en cv sub og en nad t748 reciever. Jeg syntes heller ikke de arbejder særlig godt sammen. Syntes os bare den spiller når den nu syntes, og så gir subben et ordentlig knald ind imellem. Ved ikk om du har oplevet det samme. Som Lasse nu skriver handler det sikkert bare en ordentlig indstilling a hele ens setup. Hi-fi er ikk som det var i gamle dage desværre. Det hele er blevet så teknisk og kompliceret i mine øjne

  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 209
    #3   9. apr 2014 Det er ikke specielt teknisk eller kompliceret, men faktisk ret simpelt hvis man gider bruge lidt tid på at sætte sig ind i det grej man har købt. Åbn manualen, det skader ikke..

  • Christian  H
    Christian H Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 71
    #4   13. apr 2014 tak drenge smiley

Kommentér på:
HJÆLP MED MIN NADT753

Annonce