{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.734 visninger | Oprettet:

BASREP!? {{forumTopicSubject}}

Hejsa Hifigalleri. For ca. 2½ uge siden nu afsendte jeg min DC15 basenhed til Basrep. 2 dage senere snakkede jeg i telefon med Glenn som stifteren af basrep hedder, han lovede mig den ville være færdig i løbet af næste uge (nu forrige uge).
Jeg har ikke hørt fra ham siden, ringer til ham flere gange dagligt men intet svar, ej heller på mails.

- Er der nogen der har erfaring med basrep, som måske har oplevet det samme?
- Eller nogen der måske selv er kunde hos basrep, og heller ikke kan få fat på ham?
HJÆLP, begynder at tro jeg er blevet snydt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BASREP!?
  • #1   25. mar 2012 kunne det måske være at manden var blevet syg eller noget.

    tag det nu roligt, manden har været i gamet i mange år, og jeg har ALDRIG hørt noget negativt om ham, har selv brugt ham flere gange UDEN nogen problemer af nogen art

    han er en rigtig flink fyr der eller holder hvad han lover.


  • #2   25. mar 2012 det kunne jo også være at han bare var blevet PISSE træt af din ringen hele tiden.

  • #3   25. mar 2012 Hvis han er syg synes jeg han burde fortælle det, måske bare på hans telefonsvarer.
    Jeg ved godt han har været i ''gamet'' i mange år, også derfor jeg valgt ham. Synes bare det er underligt han ikke svarer.
    Og om han er pisse træt af min ringen er jeg da ligeglad med, han lovede jo han ville have den færdig i forrige uge, så tror da at enhver kunde ville prøve at få fat på ham.


  • #4   25. mar 2012 kunne det tænkes at manden måske lå på hospitalet og måske IKKE kunne, der kan jo være sket så meget.

    men fornuftig dialog kommer man længere her i verdenen, så hold dog op med at flame manden


  • #5   25. mar 2012 Ja, i sådan en situation er han selvfølgelig undskyldt. Men jeg har jo ikke fået noget at vide om det, han har et firma som udadtil ser ud til at have mange kunder, så tror du ikke det ville blive oplyst hvis han er sygemeldt?
    - Og fornuftig dialog, ja.. Hvordan får jeg fat på ham?


  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #6   25. mar 2012 Er sgu lidt svært at skabe en dialog med en gut man ik kan få fat på smiley

  • #7   25. mar 2012 ja han har et firma, et énmandsfirma, hvis manden fx ligger på hospitalet fordi han er kørt ned, hvem skulle så skrive det på hans hjemmeside

    desuden, hvordan synes du selv hans hjemmeside er bygget op, ser den ud til at være lavet af en der sidder med opdateringer på hjemmesider hver dag?

    det handler også meget om hvordan man formulerer sig i de kontaktmuligheder man nu har med den "anden ende"



  • #8   25. mar 2012 Det er egentlig sagen uvedkommende hvad han går og laver. Oprettede denne tråd fordi jeg ikke kan få fat på ham, og for at høre om der måske var nogen der havde prøvet dette før, eller vidste hvad han havde gang i.

    Og det handler da overhovedet ikke om hvordan man formulerer sig i ''kontaktmuligheder'' når jeg ikke kan få fat på ham.
    Og derudover er det uacceptabelt, uanset hvad at man ikke kan få fat på, eller få tilstrækkelig information af/om en mand der handler på denne måde.


  • #9   25. mar 2012 - Og Morten, det er lige netop det der er problemet smiley

  • #10   25. mar 2012 men vi kan jo også bare brokke os for at brokke os, uden at kende årsagen til at man ikke får noget svar

    tag det dog med ro, der findes sgu vigtigere ting her i verdenen, end at ens basser bliver lidt forsinkede


  • #11   25. mar 2012 Brokke os for at brokke os?
    En uge over tid, er i dette tilfælde en fordobling af den tid han lovede det ville tage.

    Og når jeg sender min bass afsted til en mand jeg ikke kender noget til, bliver jeg sgu nervøs når han ikke svarer mig i en uge. Og derudover vil jeg sgu have min bass til tiden, som lovet.


  • Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #12   25. mar 2012 Der kan jo være sket så meget... Måske er den sendt men der er sket under transporten..

    Det virker også lidt underligt at du ikke kan få fat i ham, men du bliver bare nød at væbne dig med tålmodighed...


  • #13   25. mar 2012 ja nu har jeg så skrevet til glenn, og det viser sig at der har været nogle personlige problemer, ligesom jeg har antydet.

    men hvad fanden sker der med undgommen idag, i vil bare have det hele NUUUUUU.

    og så er folk nogle fucking idioter hvis de ikke bare retter ind........

    jeg har bestilt nogle dele til min fjernstyret bil for over en måned siden, og dem har jeg ikke fået endnu da de er i restordre, men jeg skriver til dem en gang om ugen, og så har de sendet de dele de har på lager, UDEN at svine dem til......

    hvis man ligger op til en ÅBEN dialog, så vil modtageren 99% af tilfældende svare tilbage og lige sætte et ekstra gear ind.....


  • #15   25. mar 2012 Han har svaret mig nu, basserne er lavet, pengene er overført så regner med han sender dem imorgen.

    Ronnie: Jeg har ingen steder svinet ham til? Og ungdommen nu til dags.. Jeg er da bare en forbruger, som gerne vil have mine ting til tiden, eller i det mindste et svar. Og jeg har hørt om de personlige problemer, havde han fortalt det ville jeg selvfølgelig vente. Det lyder mere til du måske kender ham personligt, og er blevet sur over at jeg kritiserede ham. Og drop nu det med den dialog dér, når han ikke har været til at få fat på. Peace smiley



  • #16   25. mar 2012 Ronnie - Hvordan ved du om han har svinet basrep til ? Og fordi trådstarter har en bestemt alder, så skal han og hele ungdommen lige have en på nakken. Jeg synes du er helt ude i den her tråd..

  • #17   25. mar 2012 Jeg kan ikke få fat i ham når jeg ringer smiley

  • #18   26. mar 2012 Altså jeg har samme problem.
    Jeg har prøvet at ringe 3 forskellige dage, han tager den ikke.


  • #19   26. mar 2012 jeg har nu aldrig haft problemer med basrep, jeg sendte så ikke enhederne der ned, men aftalte en tid hvor kan kunne lave dem, med det samme jeg kom og så skulle jeg kun vente et par timer, også var de klar ;)...

    og de spiller bare perfekt! smiley



  • #20   26. mar 2012 Dårlig service.. Men mindre manden ikke har mulighed for at komme på nettet, og ikke har vist noget på forhånd.

    Sådan fungere en forretning ikke idag. Den moderne forrretning lever højt på god kunde kontakt/service. TÆNK hvis det var sådan andre steder. Kan man ikke bruge til noget.

    Ved ikke hvad det er for et kærligheds forhold i er i * Ronnie *
    Vi er ikke i fortiden hvor vi cyklede rundt for at snakke med folk.


  • #21   26. mar 2012 Jeg synes ikke vi skal diskutere det mere i denne tråd, jeg har fået kontakt med ham. Dog efter * Ronnie * havde skrevet til ham.
    Tror han har nogle problemer som gør det svært for ham at passe sit arbejde 100%, men selvfølgelig burde han oplyse om dette, og måske lave en telefonsvarer der meddeler dette.

    - Christian W: Det var netop pga. Den gode omtale jeg valgte basrep, og lur mig om den ikke også spiller når jeg får den tilbage. Havde desværre ikke mulighed for at komme ned med dem, ellers havde jeg også valgt det.

    - Daniel B: Jeg giver dig ret, tænk hvis man f.eks. havde sat sin bil til mekanikeren, hvor den ikke blev færdig til tiden, og man ikke kunne komme i kontakt med ham. Shiiiit smiley


  • #23   14. feb 2013 André du kom aldrig med dine erfaringer smiley

  • #25   14. feb 2013 Hehe nå okay bare i orden smiley

  • Andreas B
    Andreas B Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #26   30. mar 2014 Gammel tråd..
    Fik faktisk aldrig skrevet, at den bassenhed Glenn skiftede kantophæng på, ikke virkede da den kom tilbage. Tror ikke han havde centreret den, den knagede og bragede i hvert fald fra svingspolen, det gjorde det ikke før han pillede ved den.


Kommentér på:
BASREP!?

Annonce