{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.581 visninger | Oprettet:

Giver Hifiklubben rabat ? {{forumTopicSubject}}

ja som sagt, giver Hifiklubben rabat ?

tænker på studierabat, efter hvor meget man køber for osv ?

grunden til jeg spør, er at jeg har kigget på udstyr hos dem, til samlet ca 50.000 kr.. derfor kunne det jo være meget godt hvis man kunne få lidt rabat ?

på forhånd tak / Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giver Hifiklubben rabat ?
  • #1   2. jul 2006 hm det kan du vel næsten sige dig selv :S

    hvis man er i den pris klasse så kan man vel altid komme et par tusind længer ned i prisen hvis det er nok :S

    ellers ved jeg ikk hva du mener ;D


  • #2   2. jul 2006 Martin A: ja regnede jeg os med, men er jo ik sikker, derfor jeg spurte.

    Per N: ja har du helt ret i.

    Jack B : der tar du jo fejl.. det er netop derfor jeg burte få rabat smiley


  • #3   2. jul 2006 Jack B: ved da ik hvor meget rabat jeg regner med, men når man køber for så meget, regner man da automatisk med at få bare lidt i rabat, eller bare noget gratis ud over.. ville du ik selv gøre det ?

    men hvad er der galt i, hvis man har et større rådighedsbeløb om måneden.. vi kan jo ikke alle være ens..


  • #4   2. jul 2006 Hvis de ikke vil give i nærheden af 15 - 20 % rabat så gå et andet sted hen.

    Pierre


  • #5   2. jul 2006 Jack B.
    Lad nu vær med at jammer:-)
    Hvis Michael har 50 killo til et anlæg, selv om han studere, så er det da helt iorden. Det kommer jo meget and på priotering af sine penge. Du ville også helt sikker have råd hvis du valgte noget fra i din tilværelse:-)
    Det med at SU`en er skruet forkert sammen er måske rigtigt, men den diskution høre til i en anden gruppe;-)

    Håber ikke at du tager dette alt for ilde op, men jeg syntes bare at når nogen kommer med et spørgsmål som dette og det eneste han får er sure opstød, fordi at der er nogen der mener at han ikke burde have råd til sådan et anlæg. det er måske ikke helt fair. Hvem ved, måske har han vundet i lotto eller fået sin børneopsparing, der kan være mange grunde til at han har råd:-)

    Pierre


  • #6   2. jul 2006 Jack B : ja selfølgelig har i ret på en eller anden måde, men JEG har ikke sammesat dette system, det har politikkerne.. så i skal ikke beklage er til mig..

    Per N : ja ellers bliver det os bare hos en anden forhandler.. og tak, lige præcis sådan jeg har det.


  • #7   2. jul 2006 lige en lille rettelse.. når du er fyldt 20 får du automatisk max su, da de ikke længere regner efter hvilken økonomi dine forældre har..

    jeg får som hjemmeboende en su på 2350.
    men jeg har sgu også svært ved at få det hele vtil at hænge sammen..

    men kan jo være at manden har nogle rige forældre, en okay løn ved siden af, osv...


  • #8   2. jul 2006 Jack B : så meget får jeg slet ikke i SU. jeg får 1100 kr.. ikke en krone mere.. så jeg er ikke engang en af dem som "suger" pengene fra eks. dig, igennem Skat.

  • #9   2. jul 2006 Per N: Hvor har du de tal fra ? "de tjener jo trods alt 100% på alt hvad de sælger" ?

  • #10   2. jul 2006 Jack B : netop derfor man har et arbeje ved siden af.. har du kun levet på din SU. kan jeg da godt forstå du har haft det hårdt..

    og nej, mine forældre er ikke flittige forsørgere, ja får da mad og husly.. men er i sådan at jeg får "lommepenge" og sådan.. jeg tjener mine egne penge

    og det at jeg får SU. det kan da være lige meget.. hvis jeg nu ikke fik SU. så kunne jeg bare tjene mere inden jeg skulle begynde og betale fuld skat.. så i sidste ene ville det jo give det samme, om jeg fik SU eller ej..


  • #11   2. jul 2006 Jeg ser ingen grund til at købe nyt nu, det falder alligevel 50% i pris efter ca. 2 år.

  • #12   2. jul 2006 Per N : Jeg arbejder selv i en radio tv forretning og på højttaler kan vi have MAX 40 % på og elektronik MAX 30 % på så nægter at tro at hifi klubben har over 50 % på deres !

  • #13   2. jul 2006 For at være med i diskutionen med rådighed beløb når man er på su.... Det kan man godt kan være manden har en foretning ved siden af studiet. Jeg studere også har en 2 år gammel bil 90kvm bolig og lidt anlæg i stuen på en su. hvordan jeg kan det tja find en kærste med masser af penge.... og hvis hun ingen penge har sæt hende ud på en flise så hun kan tjene nogle.:-)

  • #15   2. jul 2006 det med 100% det kommer vel an på hvordan man vender tallene hvis hifi klubben køber en vare til 5000,- og sælger den for 10.000,- har de så tjent 50% eller 100%.......

  • #16   3. jul 2006 Det yderst sjældent at hifiklubben gir noget som helst rabat og i de få tilfælde hvor det sker er der som regel tale om at der kommer et kabel eller nogle spikes med i købet. Det er ihvertfald min erfaring.Har også hørt noget om at de generelt ikke må gi rabat da det er imod deres koncept.
    Den danske hifibranche er dem med den højeste indtjening procentvis i stort set hele europa og de fleste ligger med en avance på cirka 30-40 procent afhængig af hvilke produkter der er tale om. Hifiklubben er dog en undtagelse da de oftest har eneret på at sælge deres produkter og som oftest også står for importen af dem. Der er som regel tale om en avance på cirka 70-80 Procent for deres vedkommende, somme tider mere (Dali bla.)


  • #17   3. jul 2006 jed har været i praktik i Hifiklubben i kolding og da min praktik periode var slut fik jeg et argon mini jack til phono kabel på 10 meter og 10% rabat på næste ting jeg købte i hifiklubben og det var butikschefen Torben Sørensen der gav mig det og har også været ude for at få rabat på 10 meter dali white wave højttaller kabel fik to meter ekstra så de giver rabat nogle gange

  • #18   3. jul 2006 ander J der har du været i praktik det, er nogle gange, at når butikker og firmaer har haft en ung gut på praktik at man får nået, da jeg var i praktik for snart 3 år siden i 9 klasse, var jeg som elektriker og der fik jeg da ogs 300 kr, for at have været i praktik i 1 uge..

  • #21   3. jul 2006 jeg ved heller ik om jeg regner med at få rabat.. men ville da så tilgængel regne med at få nogle kabler med eller noget i den stil.. burte de da ?

  • #23   3. jul 2006 da jeg engang i tidernes morgen købte anlæg i odense hifi klub fik hef 1500 kr rabat, og jeg købte "kun" for 7591 kr

  • #25   3. jul 2006 Thomas P : gad jeg faktis os godt og vide =) for i hifiklubben koster den forstærker jeg skal ha 7 k.. kunne da være meget fedt hvis man lige kunne spare lidt der os smiley

  • #27   3. jul 2006 Thomas P : jeps smiley

  • #28   3. jul 2006 Kan ikke svare på om NAD kan fåes andre steder billigt indenfor EU (nok ikke i Danmark da jeg er ret sikker på at HiFi klubben har ene forhandling), men NAD er i hvert fald ikke dansk produceret

  • #32   3. jul 2006 Anders A.. Selvfølgelig ville det være fedt hvis alle butikker satte priserne i bund fra starten, men helt ærligt, jeg ville have gjort præcis det samme. Jeg ved at nogen får gode rabatter fordi de er frække nok til at spørge efter dem og presse sælger, men det er laangt flere der ikke åbner munden når de køber ind, og det ved alle forretninger, så de vil naturlig prøve på at score de ekstra penge der er i de kunder der ikke siger noget.. Det er muligt det ikke er "fair", men idag handler det bare om penge.. og helst så mange som muligt smiley

  • #35   3. jul 2006 Nemlig.. Jeg er da heller ikke selv bedre når jeg skal sælge noget.. Hvis jeg ved at min "vare" somregel bliver solgt for eks. 10000 kr. brugt, jamen så sætter jeg det da tilsalg for eks. 12000 kr, for jeg kunne jo være så heldig at køberen ikke er typen der prøver at få prisen ned, og er han så ikke det, jamen så har jeg tjent ekstra lommepenge, og det er jo altid rart smiley

  • #36   3. jul 2006 Thomas P og Casper I : præcis

Kommentér på:
Giver Hifiklubben rabat ?

Annonce